ikut aku follow aku yok!

Wednesday, 30 March 2011

Tensen!!

Dua tiga menjak ni aku tensen btol la ngn bentuk badan aku..haha..makin ari aku rs makin bulat!
Sana sini org asik tegur "dear..i tgk u makin 'comel' la.."
Oh dem!ckp jela trus terang yg i dah GEMUK oke!
So skrg aku dah mule obses utk kembali kurus!Dulu berat badan aku x penah lebih dr 45 kg..but now 65 kg dan tanak turun²!OMG i hate tis!Nak bersenam xde masa (haha..sbnrnyer aku mls dowh!)


Bile duduk jer..selambak lelemak adunan terkeluar sne sni..adess..Kalau bab cover makan,rasenyer aku cover abes dah..tp kegemukkan tetap melanda..waa..Mmg la cover,mkn sikit² tp makanan aku sume terbaek hahaha..MC D, KFC, BIG APPLE DONUTS, NASI GORENG,TOMYAM hahaha..sume berlemak..
Cne la aku nak tahan napsu bl tgk mknn tu sume & pd ms yg sme takmo genduts²..Arghh..tensi dowh!!

7 ~budak comel conteng² dinding umah caye~:

mykhalis said... [Reply to comment]

ishhh..tak gemuk lagi tue..hehe.. slagi boleh berlari mana gemok..

hottest entry di blog khalis :
Dunia coklat paling lazat

Diskusi lucu antara Bill Gates dan Steve Jobs

p@kcikLie / mamadiana said... [Reply to comment]

kesihatan kena jaga..bnykkan senaman...
kita boleh selagi ada kemahuan...anggap kata2/teguran dorang tu sbg pembakar semangat terus membakar lemak2 yg ada,..haha guwau je ek!

@pkLie

ms dyana said... [Reply to comment]

@mykhalis : haha..berlari pon mencungap²

@p@kcikLie/mamadiana : haha..insyaallah..selagi ade kemahuan slagi itu ade jalan ekk..tQ²

Liza @ Adzriel AB said... [Reply to comment]

tu dia.. confirm terlebih makan. sedap, tak leh nak tahan.

ms dyana said... [Reply to comment]

@liza : opkos..hehe..gendang gendut tali kecapi..kenyang perut senang ati ngeee~

nelly said... [Reply to comment]

KIta sama ..

=='

ms dyana said... [Reply to comment]

@nelly : sme yek..huhu..mahu kembali kuwus~