ikut aku follow aku yok!

Thursday 14 April 2011

Ceritera semalam~

Petang semalam lepas balik keje,giler lapaq la..So,aku dan en boifren berdesup ke Cyberjaya untuk menikmati sajian Nasi Arab di Restoran Saba..Memang terbaekk wok..Sedap hingga menjilat jari...Pilihan aku sudah tentu la Hanith Chiken Quarter!!Sape² yang belom penah torai harusss torai oke!Ayam stim dia sangat best!

Aku mule² pon tak bape tau tentang nasi Arab ni..Kegilaan aku terhadap nasi Arab ni bermula pada satu ketike..ececece..haha.Masa tu aku ade urusan di KWSP Kajang,disebabkan masa urusan tu dibuat pada waktu tengah hari,perut aku ni bergendang gendut tali kecapi,lapaq tak hengat..dan satu²nyer kedai makan yang bukak masa tu adela kedai makanan Arab..So aku paksakan diri masuk kedai tu dan cuba menu dia..ingatkan ade la mee goreng ke,nasi goreng ke..tapi sume tu tak kan berlaku sebab orang Arab mane makan macam tu heee~

So bila pertama kali aku cuba makanan tu, kesedapan tak terhingga sangat² huhu..Tapi aku memang tak boleh nak habiskan nasi tu,sebab terlalu banyak!Satu pinggan sampai boleh makan untuk dua orang tau..So,bermula dari hari tu aku selalu termimpi² nak makan nasi Arab,then la ade kawan² yang suggest kan aku gi makan kat Restoran Saba kat Cyberjaya!


Bab harga hee..leh tahan la,tea 'o' panas pon dah RM2..makanan sume atas RM10..sesekali oke la kan..Ape²pon kalau nak torai aku suggestkan gi la sini,best!Sebab parking dan tempat duduk memang selalu penuh..Itu menunjukkan yang makanan kat sini superb..


Lepas berjaya menternak lelemak menjadi tepu..Kitorang gi tengok wayang pulak...Kali ni tengok Rio!
Berbanding cite Di Larang Masuk,cite ni lagi oke kot..Permulaan cite pon dah sangat² colourful dan wonderful!Best!Kalau weekend ni korang nak tengok wayang,leh la gi layan cite ni..3D pon oke tau =)

0 ~budak comel conteng² dinding umah caye~: