ikut aku follow aku yok!

Wednesday, 6 April 2011

Rindu Setengah Mati ~

Dari tengahari tadi sampai ke petang ni..aku rasa tak penat² dengar lagu ni heheh..Asik berulang²..Walaupon penyanyi D'Masiv ni nyanyi macam orang malas je..meleleh je..tapi makin lama dengar makin syiok!!Korang minat tak lagu² D'Masiv ni??Terbaekk kan..

D’Masiv  Rindu Setengah Mati

aku ingin engkau ada di sini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku selalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu setengah mati

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu





2 ~budak comel conteng² dinding umah caye~:

dwaty said... [Reply to comment]

aku pernah dengar ka lagu ni???.... nak!!!!! bagila i...

ms dyana said... [Reply to comment]

Hehehehehe..nda tau la ba..aku mau donlod,tp nda sempat² lagi ni..