ikut aku follow aku yok!

Tuesday 12 April 2011

Menuju Puncak Broga Hill's~

Urat saraf yang mengendur kembali tegang,terkujat gara² dipaksa mendaki bukit tanpa fitness yang cukup..heee~ Sampaikan ade sahabat aku yang termuntah²  dan pucat lesi ketika sesi mendaki bukit!Tu baru bukit..kalau mendaki gunung aku tak tau la macam mana!Mau muntah hijau agaknyer..Tapi bila dah sampai puncak,wah...terasa hebat gitu..Walaupon aku tak sampai puncak tertinggi bukit tu,setakat stage 2 je,tapi aku tetap puas hati sebab berjaya sampai!hehe~Ade jugak member² yang tak dapat sampai atas sebab pancit..tapi kire oke la sebab  semangat utuk mendaki ade.Masa nak turun dari bukit tu aku ingat kan senang...waa..menggigil kaki aku ni..tu la,taknak bersenam...dah macam parkinson aku rasa!Ape² pon enjoy sangat sebab dapat tengok matahari terbit dan permandangan yang Masyaallah...cantik sangat!
Stage 2..tak larat nak panjat lagi huu~
Sunrise!Damn beautiful
Love My Life!
Fenattttttttttttt..
Peace
Wit my fren
Terjumpa member opis yg mendaki gak!
Ni pulak terjumpa member masa skolah!
Going back
Amek gambar tepi batu hee~
Minum air kelapa..lepaskan lelah..
nak balik dah..
Best!!

4 ~budak comel conteng² dinding umah caye~:

anismelon said... [Reply to comment]

tenks yup follow anis..do 4low u back..

jom join contest nie..:)
http://anismelon.blogspot.com/2011/04/1st-contest-anispic-percutian.html

~miss dyana~ said... [Reply to comment]

tenks juge..=)

Nur anisa =)) said... [Reply to comment]

thns follow ea dear...
broga hill mmng smart kan..
tgok nie..my bff at broga hill
http://sheboilbelog.blogspot.com/2011/04/broga-hill-part-2.html

~miss dyana~ said... [Reply to comment]

oke..tenks juge~