ikut aku follow aku yok!

Wednesday, 13 April 2011

Tak pe..saya tak marah...

Baru² tadi ade terbaca entry kat blog Yuyu Zulaika, ade blogger yang menangis sebab follower turun mendadak..Emm,mula² ingat nak cakap "no komen" tapi skali kene selepuk kat muke ni ha..hee~
takpe,saya tak marah pon kalau awak unfollow saya sebab saya tau cerite² kat blog saya ni tak menarik,follower pon ciput jer..(harus sedar diri oke...)Ape² pon saya nak ucap tenks kat follower tu sebab sanggup follow blog saya sebelum ni...hee~Tenks....

2 ~budak comel conteng² dinding umah caye~:

nelly said... [Reply to comment]

jangan sedih2 ya .

~dyana~ said... [Reply to comment]

huu..nak wat macam mane kan nelly..hadap jela hee~