ikut aku follow aku yok!

Thursday 7 April 2011

::GiveAway:: ~GiveAway Pertama Peony Pinky~

Emm..1st time ni aku join Giveaway dari blogger lain..hehe..Yela,aku baru je bertatih dalam dunia blog ni dan aku sangat lembab macam lintah bulan oke...So aku nak torai la keBESTsan Giveaway² ni huhu..mane la tau ade rezeki ALLAH nak bagikan heee~


So Give away 1st yg aku join ni adela dari blogger cik  Peony Pinky kelas gitu noks name dia..Disebabkan today aku pon berPinky² so mood untuk berpinky bersama² cik peony ni sangat la berbunge²..Jom join...

  
                                           Klik jika berminat nak setai yer =)


                             ::Tag:: 
                             
                             dwaty
                                  cik jannah
                                                     mia liana


::selamat berkenalan to mrs.mimi a.k.a Peony Pinky =)

2 ~budak comel conteng² dinding umah caye~:

MiMi PeONy said... [Reply to comment]

salam perkenalan ;)

thanz coz join my fes GA, Gudluck!!!

~miss dyana~ said... [Reply to comment]

=) nice ti meet u gurl